piątek, 4 lipca 2014

[16-19] "Human" + zamówienia #13 - #16

PEWNA OSOBA ZAPYTAŁA SIĘ, CZY SĄ JAKIEKOLWIEK KONSEKWENCJE NIE WSTAWIENIA BANNERU SZABLONIARNI. OTÓŻ, JEŚLI NIE WSTAWIASZ, OZNACZA TO, ŻE:
- NIE SZANUJESZ MOJEJ PRACY
- TRAFIASZ NA CZARNĄ LISTĘ
- ROBISZ SOBIE ZŁĄ OPINIĘ U MNIE :)
Proszę, nie lekceważcie sobie tego :) Na jeden szablon przeznaczam średnio 2-3 godziny, a czasu wolnego(wierzcie mi lub nie) mam naprawdę mało.

Witajcie x
Przepraszam znów za długą nieobecność, ale nie będę się tłumaczyć ;) 
Do robienia czegokolwiek na laptopie natchnęła mnie nowa płyta Ed'a. Gdyby nie ona, nie pisałabym tego teraz :) Ostatnio jakoś na nic nie mam ochoty, najchętniej położyłabym się w łóżku i rozpaczała.
Ale.
Znowu wracam z zamówieniami - jak zwykle, ale na dobry początek dam wam wolniaka:

[ 16 ] "Human"
 

Znowu na podglądzie tragiczna jakość, nie wiem dlaczego. Ogólnie to "Human" jest chyba jednym z najlepszych wykonanych przeze mnie szablonów. Serio, ciekawy pod względem grafiki i css'u (ma nieruchome menu!). Po prostu asdfghjk.

ODRZUCONE ZAMÓWIENIE: #14 Spark Carter
 Nie dałabym sobie z nim rady :(

[ 17 ] Zamówienie #13 dla Isabel Brown
 
pobierz // podgląd


[ 18 ] Zamówienie #15 dla @Minkaaa6

http://i.imgur.com/eHzTkEf.png
pobierz // podgląd


[ 19 ] Zamówienie #16 dla @FIGHT_BIZZLE
 

Chyba najlepszy jest ten szablon :)

2 komentarze:

  1. Bardzo dziękuję za szablon jest prześliczny. Piękne zdjęcia Lucy i Hazzy, także bardzo, bardzo dziękuję. No i na szczęście nie użyłaś żadnej zieleni i tego typu spraw. Fiolet wygląda olśniewająco *o*

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że nie udało Ci się wykonać, ale trudno :) Złoże zamówienie jeszcze raz, tylko inne i jakoś uproszczę, abyś miała łatwiej :>
    Pozdrawiam,
    Spark.

    OdpowiedzUsuń